Galatasaray, Deplasmanda İlk Golü Yedi!

Galatasaray, Trendyol Süper Lig'de bu sezon deplasmanda ilk kez gol yediği maçı RAMS Başakşehir ile oynadı.
Süper Lig’in 9. haftasında karşılaşan sarı-kırmızılılar, sahadan 2-1'lik galibiyetle ayrıldı. Bu maç, Cimbom'un 2025-2026 sezonunda ligde turuncu-lacivertli takımla gerçekleştirdiği karşılaşma öncesinde, dış sahada çıktığı Gaziantep FK, Kayserispor, Eyüpspor ve Corendon Alanyaspor maçlarını gol yemeden tamamladığı anlamına geliyor.

Post Views: 25