Bursa’da Mevlid Kandili Coşkusu: Tatlı İkramı

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Mevlid Kandili dolayısıyla 17 ilçede vatandaşlara tatlı ikramında bulundu. Başkan Mustafa Bozbey, Mudanya Hal Camii’nde Bursalılarla bir araya gelerek kandil kutlamalarını gerçekleştirdi.
Mevlid Kandili, ülke genelinde olduğu gibi Bursa’da da birlik, beraberlik ve manevi bir coşku içerisinde kutlandı. Bursa Büyükşehir Belediyesi, kentin 17 ilçesinde tatlı ikramları yaparak bu özel geceyi daha da anlamlı hale getirdi. Başkan Mustafa Bozbey, eşi Seden Bozbey ile birlikte Mudanya ilçesindeki Hal Camii’nde Bursalılarla buluşarak kandil tebriğinde bulundu. Başkan Bozbey, bu anlamlı gecede vatandaşlara tatlı ikram ederek manevi atmosferi paylaştı.
Başkan Bozbey, Mevlid Kandili vesilesiyle kentteki birlik ve beraberliği güçlendirmek amacıyla Bursalılarla bir araya geldiklerini ifade etti. “Bu akşam Mudanya’da halkımızla birlikte kandilimizi kutluyor, bu güzel gecenin anlamını ve maneviyatını Bursalılarla paylaşıyoruz. Allah, hep birlikte daha nice kandil gecelerini yaşamayı nasip etsin. Mevlid Kandili, tüm hemşehrilerimize ve insanlığa hayırlar getirsin. Tüm halkımızın kandilini kutluyorum” dedi.